Usnadnění provozu. Evidence libovolných dat.
Díky informačnímu systému se vaše práce stane efektivnější.
Můžete využit libovolné komponenty informačního systému nebo můžete použít jen konkrétní část.
Celý informační systém přizpůsobíme vašim potřebám.
Přehledná databáze zákazníků a kontaktů.
Díky databázi klientů budete moci snadno vytvářet faktury či zakázky.
Tuto databázi lze napojit na další systémy.
Při zadání IČ se automaticky načtou veškeré informace z veřejného registru.
Evidence zakázek a jejich stavu.
Statistiky a vyhodnocení.
Zakázky můžete napojit na zákazníky a můžete vše efektivně vyhodnocovat.
Můžete vystavovat faktury, které se propojí se zakázkou. Díky tomu vše jednoduše dohledáte.
Snadná tvorba faktur. Sledování stavu úhrady a celkových výsledků.
Jedním kliknutím vyberete zákazníka z databáze a veškeré fakturační údaje se automaticky vyplní. Pokud zákazník v databázi klientů ještě není, stačí vyplnit IČ a veškeré údaje se načtou z veřejného registru.
Pokud máte zákazníkův e-mail, systém může odeslat fakturu v příloze na e-mail.
Aktuální stav skladových zásob.
Sklad lze propojit s databází zakázek. Díky přidání nové zakázky se na skladě automaticky zarezervují dané kusy. Při odeslání se kusy automaticky odečtou ze skladu.
Budete přesně vědět, že daný produkt je pro konkrétní zakázku.
Propojení se zakázkami a databází zákazníků vám umožní vyhodnocovat, jaké zboží konkrétní zákazník nejčastěji nakupuje.
© 2019-2020 · www.beraneksoft.cz · Ceník
Obsah toho webu nesmí být v žádném případě bez písemného souhlasu dále publikován.